Tipărire

21În perioada 20 ianuarie-5 februarie, primarul comunei Jucu, Ioan Dorel Pojar şi viceprimarul Ioan Bucur s-au deplasat în fiecare dintre localităţile comunei, însoţiţi de reprezentanţi ai aparatului administrativ aflat în subordine, pentru a participa la adunările săteşti organizate în scopul de a afla care sunt problemele comunităţii.
Conform calendarului stabilit şi anunţat de primărie, aceste discuţii au avut loc la şcolile din fiecare localitate, în 20 ianuarie la Vişea, 22 ianuarie, Gădălin, 28 ianuarie, Jucu de Mijloc, 3 februarie, Jucu Herghelie, respectiv 5 februarie, în Jucu de Sus, când cetăţenii şi-au putut adresa doleanţele şi întrebările în faţa aleşilor, în sala de conferinţe a Centrului Cultural “George Bariţiu”, clădire ce găzduieşte şi sediul Bibliotecii comunale.
Deşi în ultimii ani aceste întâlniri nu se organizau cu regularitate, administraţia locală, prin compartimentele sale, a considerat oportun să afle care este pulsul şi necesităţile comunităţii, înainte de a discuta bugetul pentru anul acesta. Cetăţenii din toate satele s-au prezentat în număr mare la aceste dezbateri deschise, în cadrul cărora s-a pus un accent deosebit pe problemele legate de drumuri şi decolmatări rigole şi văi, stabilindu-se astfel care sunt priorităţile investiţionale pentru 2015.
Cu această ocazie s-au adus la cunoştinţa populaţiei prevederile Legii 145/2014, referitoare la atestarea producătorilor. În acelaşi cadru s-a făcut referire şi la problemele de mediu. Trebuie precizat că la toate întâlnirile cu populaţia, consilierii locali au fost prezenţi alături de comunitate, sprijinind discuţiile ce au precedat şedinţa Consiliului Local de votare şi adoptare a bugetului.