businessOrice antreprenor isi doreste ca afacerea pe care o are sa se dezvolte si sa fie una de succes, insa pentru un start-up acest lucru poate fi destul de dificil. La fel poate fi si pentru o afacere care exista deja de ceva timp, insa a carui progres stagneaza.


Iti doresti sa urci la un alt nivel business-ul tau? Atunci SEO este cea mai buna solutie, fiind procesul ce face cu adevarat diferenta in mediul online, unul foarte oportun, dar cu o concurenta pe masura.
Pentru a intelege mai multe despre impactul pe care-l au strategiile de SEO (optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare), specialistii E-Advertising ne vor prezenta 7 beneficii. Cu o bogata experienta, de peste 6 ani in domeniul marketing-ului online, E-Advertising a reusit sa poarte peste 700 de afaceri in randul celor de succes. Cum asa? Vom prezenta in cele ce urmeaza:

#1 Se poate concura cu nume mari

Internetul este un mediu in care orice afacere poate cunoaste succesul, dar chiar si asa, fara un plan de marketing si o strategie online, business-urilor mai mici le este imposibil sa concureze cu nume foarte mari de pe nisa in care activeaza. Ei bine, exista si solutii, iar cea mai eficienta dintre acestea e SEO. O buna optimizare a site-ului va face sa fie avantajat fata de competitie si site-ul sa obtina o mai buna pozitionare in randul rezultatelor Google – fiind de departe cel mai important motor de cautare.

#2 Costurile sunt suportabile

venituriEste adevarat ca rezultatele vor fi cu atat mai bune, cu cat se investeste mai mult in promovare, insa costul unei campanii de SEO poate fi suportat de orice business. De altfel, SEO trebuie privit ca una dintre cele mai profitabile investitii pe care le poate face un antreprenor, fiindca profitul generat va fi unul sigur si multiplicat.
Mai mult decat atat, pot exista diverse pachete de servicii, astfel incat investitia sa fie directionata catre anumite obiective cheie pentru business-ul respectiv. Sunt aspecte ce pot fi explicate mai detaliat chiar de catre specialistii E-Advertising, care de altfel pot pune la dispozitia antreprenorilor pachete de servicii standard sau personalizate. Poti cere o oferta chiar aici.  

#3 Ai grija de reputatia online a firmei

Indiferent daca esti constient sau nu, cu siguranta au loc conversatii online despre afacerea ta. Atunci cand se lanseaza o campanie SEO te poti asigura ca oamenii vor regasi informatii oficiale si nu se vor pierde in multimea de pareri, poate unele mai putin adevarate.

#4 Va creste traficul site-ului

Acesta e unul dintre principalele aspecte urmarite de procesul de optimizare. Sa ai un site care nu e vizitat e cam lipsit de sens. Daca oamenii nu vor vedea produsele si serviciile pe care le oferi atunci e clar ca vanzarile vor fi scazute.
In acest sens, un site realizat in mod corespunzator, optimizat pentru motoarele de cautare si promovat este o adevarata investitie, generand vanzari ridicate. Cei mai multi clienti vor cauta ceea ce oferi pe Google, iar primele rezultate vor si cele mai accesate de catre acestia. Acolo trebuie sa fii tu! Cum? E ceea ce inseamna cu adevarat SEO – sa domini topul motoarelor de cautare!

#5 Oferi incredere

Utilizatorii au incredere in Google, iar daca site-ul va fi pozitionat pe prima pagina a rezultatelor de cautare, atunci cu siguranta vor avea incredere si in acesta. E un lucru indispensabil comertului online din prezent! Increderea e un aspect ce face cu adevarat diferenta.

#6 Se imbunatateste experienta utilizatorilor

responsiveCe rost are sa ai un site cu trafic foarte mare, dar vizitatorii sa stea foarte putin pe acesta sau sa nu cumpere nimic? Te-ai intrebat vreodata de ce? Cele mai frecvente situatii sunt cele in care website-ul este foarte greu de navigat de pe telefon sau tableta, acesta nu se incarca foarte repede sau nu prezinta informatii relevante.
Toate aceste aspecte sunt in momentul de fata atent urmarite de catre algoritmii Google, iar daca site-ul tau nu le respecta e o adevarata problema. Plecand de la problema, solutia este SEO On-Page, ce are scopul de  optimiza site-ul respectiv astfel incat sa ofere utilizatorilor o experienta cat mai placuta, sa fie usor de navigat si sa fie simplu pentru shopping.
Altfel spus, va creste rata de conversie a celor ce trec pragul magazinului virtual. Ce poate fi mai important de atat? Afla cu ajutorul unui audit SEO daca site-ul tau prezinta aceste caracteristici prezentate anterior.

#7 Efectele sunt pe termen lung

Spre deosebire de multe alte modalitati de promovare, SEO este un proces ce va aduce rezultate exceptionale chiar si dupa ce campania respectiva a luat sfarsit. Bineinteles, pentru a obtine in continuare cele mai bune rezultate este o idee inteleapta sa se mentina aceste investitii in SEO, dar e cert ca progresul inregistrat nu se va pierde peste noapte.
Prin urmare, o campanie de SEO aduce beneficii fara precedent pentru afacerile online, indiferent ca sunt start-up-uri sau au ramas mici business-uri de-a lungul timpului. SEO este pasul catre urmatorul nivel!